Rzecznik Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
infolinia: 800 190 590
kancelaria@rpp.gov.pl
Telefoniczna Informacja Pacjenta
800-190-590 (z tel. stacjonarnych jak i komórkowych)
czynna codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00
To bezpłatny ogólnopolski numer infolinii, na który mogą zadzwonić wszyscy którzy chcą uzyskać szybką, kompleksową i przejrzystą informację dotyczącą Praw Pacjenta oraz funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce.
Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta informuje m.in. o:
- Prawach jakie przysługują pacjentom, w tym przysługujących w konkretnej opisanej przez pacjenta sprawie.
- Sposobach rozwiązania zgłaszanego problemu m.in. wskazuje praktyczne wskazówki i działania, które warto podjąć dochodząc swoich praw; instytucjach lub urzędach, do których można zgłosić skargę lub które w ramach swoich kompetencji mogą rozwiązać problem.
- Pomaga rozwiać wątpliwości odnośnie ewentualnego naruszenia praw pacjenta.
- Zasadach korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej.
- Szczególnych uprawnieniach do świadczeń opieki zdrowotnej.
- Drogach dochodzenia odszkodowania i zadośćuczynienia.
- Tym jak złożyć sprzeciw wobec opinii albo orzeczenia lekarza.
- Funkcjonowaniu wojewódzkich komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych.
- Możliwościach zgłaszania działań niepożądanych leków.
Adres i dane kontaktowe
Centrum Medyczne Gemini
ul. Młodzieżowa 35,
89-600 CHOJNICE
Telefony
52 39 740 33
572 774 780
502 940 029
rejestracjagemini@
promedchojnice.pl
Mapy Google
Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu
Prawa pacjenta
Sprawdź swoje prawa
Polityka prywatności
Przeczytaj Klauzulę Informacyjną
Rejestracja online
Zarejestruj się