Zaznacz stronę

Zamówienia na recepty

Informacje dla pacjenta

Zamówienia na recepty

W trakcie kontynuacji leczenia, które polega na przyjmowaniu tych samych leków, nasi Pacjenci nie muszą umawiać się na wizyty lekarskie, aby otrzymać kolejne recepty. W takich przypadkach recepta zostanie wypisana Pacjentowi przez naszą pielęgniarkę po zgłoszeniu zapotrzebowania na kończące się leki. Recepta taka zostanie wystawiona w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia.

Żeby móc korzystać z zamówień na recepty Pacjent powinien:

  • Posiadać ustaloną przez lekarza listę leków stałych jakimi jest leczony. Taki wykaz lekarz przekaże nam na naszą prośbę podczas wizyty w gabinecie.
  • Złożyć zamówienie na nową receptę drogą telefoniczną, mailową lub osobiście.
  • Składając zamówienie Pacjent powinien podać Pielęgniarce następujące dane: swoje imię, nazwisko, PESEL, nazwę leku na który ma zostać wystawiona recepta, dawkę leku oraz zasady jego przyjmowania

Uwagi dotyczące realizowania zamówień na recepty:

  • Procedura powyższa nie jest stosowana w przypadku leków silnie działających, odurzających i psychotropowych oraz leków robionych na receptę w aptece. 
  • Recepta wypisana w takiej procedurze nie może być wystawiona na  okres dłuższy niż obejmujący 3 miesiące terapii.
  • Recepta nie zostanie wystawiona jeśli Pacjent nie będzie dysponował listą leków stałych sporządzoną przez swojego lekarza.
  • Recepta wystawiona na zamówienie może być wydana tylko Pacjentowi lub osobie przez niego pisemnie upoważnionej do odbioru recepty.
  • Recepta nie zostanie wystawiona, jeśli wyniki badań Pacjenta będą wskazywały na konieczność konsultacji lekarskiej, celem możliwości wprowadzenia zmian w leczeniu.
  • Recepta nie zostanie wystawiona przy zgłoszeniu niepełnym (patrz – dane wymagane), lub nieczytelnym.
  • Recepta nie będzie wystawiona w przypadku, kiedy Pacjent przebywa w szpitalu, w przypadku zmiany jego stanu zdrowia lub też w przypadku, kiedy przy braniu leków wystąpiły działania niepożądane.
  • Recepta nie zostanie wystawiona jeśli dotyczyć będzie prośby o lek, który nie został wcześniej przepisany Pacjentowi przez lekarza.

    Adres i dane kontaktowe

    Centrum Medyczne Gemini

    ul. Młodzieżowa 35,
    89-600 CHOJNICE

    Telefony

    52 39 740 33
    52 39 674 87

    EMAIL

    rejestracjagemini@
    promedchojnice.pl

    Mapy Google

    Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu

    Prawa pacjenta

    Sprawdź swoje prawa

    Polityka prywatności

    Przeczytaj Klauzulę Informacyjną

    Rejestracja online

    Zarejestruj się