52 39 740 33 - - 52 39 674 87
Select Page

Informacje dla pacjenta

Rzecznik Praw Pacjenta

Informacje dla pacjenta

Rzecznik Praw Pacjenta

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul.Młynarska 46
01-171 Warszawa
fax: (22) 506-50-64
kancelaria@rpp.gov.pl

Telefoniczna Informacja Pacjenta

800-190-590 (z tel. stacjonarnych jak i komórkowych) 
czynna codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00

To bezpłatny ogólnopolski numer infolinii, na który mogą zadzwonić wszyscy którzy chcą uzyskać szybką, kompleksową i przejrzystą informację dotyczącą Praw Pacjenta oraz funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce.

Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta informuje m.in. o:

  • Prawach jakie przysługują pacjentom, w tym przysługujących w konkretnej opisanej przez pacjenta sprawie.
  • Sposobach rozwiązania zgłaszanego problemu m.in. wskazuje praktyczne wskazówki i działania, które warto podjąć dochodząc swoich praw; instytucjach lub urzędach, do których można zgłosić skargę lub które w ramach swoich kompetencji mogą rozwiązać problem.
  • Pomaga rozwiać wątpliwości odnośnie ewentualnego naruszenia praw pacjenta.
  • Zasadach korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej.
  • Szczególnych uprawnieniach do świadczeń opieki zdrowotnej.
  • Drogach dochodzenia odszkodowania i zadośćuczynienia.
  • Tym jak złożyć sprzeciw wobec opinii albo orzeczenia lekarza.
  • Funkcjonowaniu wojewódzkich komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych.
  • Możliwościach zgłaszania działań niepożądanych leków.
  • Centrum Medyczne Gemini

    ul. Młodzieżowa 35,
    89-600 CHOJNICE

    Telefony

    52 39 740 33
    52 39 674 87

    EMAIL

    rejestracjagemini@
    promedchojnice.pl

    Mapy Google

    Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu

    Prawa pacjenta

    Sprawdź swoje prawa

    Polityka prywatności

    Przeczytaj Klauzulę Informacyjną

    Rejestracja online

    Zarejestruj się