Zaznacz stronę

Rzecznik Praw Pacjenta

Rzecznik Praw Pacjenta

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Płocka 11/13 
01-231 Warszawa
infolinia: 800 190 590
kancelaria@rpp.gov.pl

www.gov.pl/web/rpp

Telefoniczna Informacja Pacjenta

800-190-590 (z tel. stacjonarnych jak i komórkowych) 
czynna codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00

To bezpłatny ogólnopolski numer infolinii, na który mogą zadzwonić wszyscy którzy chcą uzyskać szybką, kompleksową i przejrzystą informację dotyczącą Praw Pacjenta oraz funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce.

Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta informuje m.in. o:

  • Prawach jakie przysługują pacjentom, w tym przysługujących w konkretnej opisanej przez pacjenta sprawie.
  • Sposobach rozwiązania zgłaszanego problemu m.in. wskazuje praktyczne wskazówki i działania, które warto podjąć dochodząc swoich praw; instytucjach lub urzędach, do których można zgłosić skargę lub które w ramach swoich kompetencji mogą rozwiązać problem.
  • Pomaga rozwiać wątpliwości odnośnie ewentualnego naruszenia praw pacjenta.
  • Zasadach korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej.
  • Szczególnych uprawnieniach do świadczeń opieki zdrowotnej.
  • Drogach dochodzenia odszkodowania i zadośćuczynienia.
  • Tym jak złożyć sprzeciw wobec opinii albo orzeczenia lekarza.
  • Funkcjonowaniu wojewódzkich komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych.
  • Możliwościach zgłaszania działań niepożądanych leków.

Adres i dane kontaktowe

Centrum Medyczne Gemini

ul. Młodzieżowa 35,
89-600 CHOJNICE

Telefony

52 39 740 33

572 774 780
502 940 029

EMAIL

rejestracjagemini@
promedchojnice.pl

Mapy Google

Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu

Prawa pacjenta

Sprawdź swoje prawa

Polityka prywatności

Przeczytaj Klauzulę Informacyjną

Rejestracja online

Zarejestruj się