Zaznacz stronę

Instrukcje

Formy udzielania świadczeń

Formy udzielania świadczeń:

TELEPORADA

Szanowni Pacjenci, w ramach udzielanych świadczeń medycznych:

  • Jedną z form udzielania świadczeń zdrowotnych jest teleporada.
  • Teleporada w POZ jest narzędziem, które dzięki udzielaniu świadczenia opieki zdrowotnej na odległość, umożliwia realizację świadczenia zdrowotnego, które nie wymaga osobistej wizyty pacjenta w poradni (np. konsultacja wyników badań, kontynuacja lub weryfikacja leczenia, wystawienie recepty, skierowania itp.)
  • Teleporada realizowana jest w sytuacjach uzasadnionych klinicznie.
  • Na teleporadę można umówić się telefonicznie lub elektronicznie
  • nr telefonu do Rejestracji 523974033 ; 523967487, rejestracja czynna od
    poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 18.00:
  • e-mail: rejestracjagemini@promedchojnice.pl

     

    W ustalonym terminie teleporady lekarz kontaktuje się z pacjentem telefonicznie na wskazany przez pacjenta podczas rejestracji numer telefonu. Próba kontaktu z pacjentem jest podejmowana co najmniej trzykrotnie w odstępie nie krótszym niż 5 minut. W przypadku nieskutecznych połączeń z pacjentem w ustalonym przedziale czasowym teleporady, porada zostaje anulowana. Jeśli pacjent nadal będzie chciał skorzystać z teleporady, powinien skontaktować się telefonicznie z rejestracją poradni w celu ponownego ustalenia terminu teleporady.

Instrukcja o sposobie realizacji
e-recepty

Pacjencie, jeśli chcesz zrealizować e-receptę, potrzebujesz numer PESEL oraz specjalny kod, który możesz otrzymać:
Od lekarza lub pielęgniarki podczas teleporady lub podczas wizyty osobistej.
Od pracownika przychodni, który przekaże Ci go zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami poprzez SMS lub rozmowę telefoniczną.
W przypadku posiadania Internetowego Konta Pacjenta otrzymasz SMS oraz e-mail. Jeśli potrzebujesz pomocy przy założeniu IKP, skontaktuj się z nami, a nasz personel udzieli Ci pomocy.
Lekarz może zapisać Tobie leki na dłuższy okres. Zachowaj wówczas kod recepty, aby móc sukcesywnie realizować zakup leków w aptece, w której rozpocząłeś realizację e- recepty. Jeśli przyjmujesz leki na stałe, zadbaj o to, by je zamówić przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem.

Instrukcja o sposobie realizacji e-skierowania

Pacjencie, gdy podczas wizyty zajdzie taka potrzeba, lekarz może skierować Cię do poradni specjalistycznej. Wystawi wówczas skierowanie elektroniczne. Od lekarza otrzymasz wydruk elektronicznego skierowania zawierający kod PIN, który umożliwi rejestrację u innego świadczeniodawcy. Pamiętaj, że do rejestracji potrzeby jest Ci też numer PESEL.

Instrukcja o sposobie realizacji
e-zlecenia na wyroby medyczne

Jeśli są wskazania medyczne, lekarz może zadecydować o wystawieniu zlecenia na wyroby medyczne. Zlecenie na wyroby medyczne wystawia lekarz lub uprawniony pracownik, drukuje i przekazuje pacjentowi. Ze zleceniem możesz udać się bezpośrednio do apteki lub sklepu medycznego w celu realizacji zlecenia. Jeśli zakup wyrobów medycznych jest cykliczny, zapisz sobie numer zlecenia, aby móc kontynuować zakupy w aptece lub sklepie medycznym, gdzie rozpocząłeś realizację zlecenia.
W przypadku pytań dotyczących zakupu wyrobów medycznych, w tym pieluchomajtek, sprzętu stomijnego oraz innych wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie, w tym zasad realizacji wniosku na wyroby medyczne skontaktuj się z pracownikami specjalistycznego SKLEPU MEDYCZNEGO tel. 523951970 www.sklepmedyczny.chojnice.pl

Instrukcja o sposobie realizacji zlecenia badań dodatkowych, w szczególności laboratoryjnych i obrazowych

Pacjencie, w razie konieczności, podczas wizyty, lekarz rodzinny wystawi skierowanie na badanie dodatkowe:

  • Badanie USG (będące w kompetencji lekarza POZ) realizowane jest w Centrum Medycznym GEMINI – poproś w rejestracji o ustalenie terminu.

    W uzasadnionych przypadkach badanie może być wykonane w Szpitalu Specjalistycznym w Chojnicach lub w Szpitalu Rejonowym w Człuchowie ul. Szczecińska 31.
    W celu umówienia terminu badania w powyższych placówkach powinieneś udać się bezpośrednio do powyższych placówek. Możesz również skontaktować się telefonicznie z rejestracją pracowni obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym tel. 52 39 56 550 lub w Człuchowie tel. 59 71 42 424

  • Badania laboratoryjne są zlecane zdalnie przez lekarza rodzinnego do gabinetu zabiegowego Centrum Medycznego „Gemini”. W celu realizacji badania powinieneś udać się do punktu pobrań w dni powszednie w godzinach od 7:30 do 9:00 lub umówić się na pobranie w Rejestracji.
  • Badanie EKG zlecane jest przez lekarza rodzinnego do gabinetu zabiegowego. W celu realizacji badania powinieneś umówić się w gabinecie zabiegowym.
  • Badanie RTG realizowane są w placówkach, z którymi Centrum Medyczne „Gemini” ma podpisaną umowę Szpitalu Specjalistycznym w Chojnicach ul. Leśna 10 lub w Szpitalu Rejonowym w Człuchowie ul. Szczecińska 31. Miejsce wykonywania badania jest wskazane na skierowaniu.

Instrukcja o możliwości założenia internetowego konta pacjenta

Każdy pacjent ma możliwość założenia Internetowego Konta Pacjenta. Dostęp można uzyskać na 2 sposoby:

  • Za pomocą Profilu Zaufanego można zalogować się do IKP. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz założyć przy pomocy instrukcji dostępnej na stronie internetowej: https://pz.gov.pl/dt/index.
  • Do IKP można zalogować się za pomocą e-dowodu.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy założeniu IKP, skontaktuj się z nami, a nasz personel udzieli Ci pomocy. Dzięki IKP masz w jednym miejscu swoją dokumentację medyczną (np. e- recepty, e- skierowania), informacje o zaleconej dawce leków, zaplanowanych i udzielonych świadczeniach refundowanych przez NFZ.

Adres i dane kontaktowe

Centrum Medyczne Gemini

ul. Młodzieżowa 35,
89-600 CHOJNICE

Telefony

52 39 740 33
52 39 674 87

EMAIL

rejestracjagemini@
promedchojnice.pl

Mapy Google

Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu

Prawa pacjenta

Sprawdź swoje prawa

Polityka prywatności

Przeczytaj Klauzulę Informacyjną

Rejestracja online

Zarejestruj się