Zamówienia na recepty
Informacje dla pacjenta
Zamówienia na recepty
W trakcie kontynuacji leczenia, które polega na przyjmowaniu tych samych leków, nasi Pacjenci nie muszą umawiać się na wizyty lekarskie, aby otrzymać kolejne recepty. W takich przypadkach recepta zostanie wypisana Pacjentowi przez naszą pielęgniarkę po zgłoszeniu zapotrzebowania na kończące się leki. Recepta taka zostanie wystawiona w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia.
Żeby móc korzystać z zamówień na recepty Pacjent powinien:
- Posiadać ustaloną przez lekarza listę leków stałych jakimi jest leczony. Taki wykaz lekarz przekaże nam na naszą prośbę podczas wizyty w gabinecie.
- Złożyć zamówienie na nową receptę drogą telefoniczną, mailową lub osobiście.
- Składając zamówienie Pacjent powinien podać Pielęgniarce następujące dane: swoje imię, nazwisko, PESEL, nazwę leku na który ma zostać wystawiona recepta, dawkę leku oraz zasady jego przyjmowania
Uwagi dotyczące realizowania zamówień na recepty:
- Procedura powyższa nie jest stosowana w przypadku leków silnie działających, odurzających i psychotropowych oraz leków robionych na receptę w aptece.
- Recepta wypisana w takiej procedurze nie może być wystawiona na okres dłuższy niż obejmujący 3 miesiące terapii.
- Recepta nie zostanie wystawiona jeśli Pacjent nie będzie dysponował listą leków stałych sporządzoną przez swojego lekarza.
- Recepta wystawiona na zamówienie może być wydana tylko Pacjentowi lub osobie przez niego pisemnie upoważnionej do odbioru recepty.
- Recepta nie zostanie wystawiona, jeśli wyniki badań Pacjenta będą wskazywały na konieczność konsultacji lekarskiej, celem możliwości wprowadzenia zmian w leczeniu.
- Recepta nie zostanie wystawiona przy zgłoszeniu niepełnym (patrz – dane wymagane), lub nieczytelnym.
- Recepta nie będzie wystawiona w przypadku, kiedy Pacjent przebywa w szpitalu, w przypadku zmiany jego stanu zdrowia lub też w przypadku, kiedy przy braniu leków wystąpiły działania niepożądane.
- Recepta nie zostanie wystawiona jeśli dotyczyć będzie prośby o lek, który nie został wcześniej przepisany Pacjentowi przez lekarza.
Adres i dane kontaktowe
Centrum Medyczne Gemini
ul. Młodzieżowa 35,
89-600 CHOJNICE
Telefony
52 39 740 33
52 39 674 87
52 39 674 87
rejestracjagemini@
promedchojnice.pl
Mapy Google
Przejdź do wyznaczania trasy dojazdu
Prawa pacjenta
Sprawdź swoje prawa
Polityka prywatności
Przeczytaj Klauzulę Informacyjną
Rejestracja online
Zarejestruj się