Zarejestruj się na szczepienie przeciw COVID-19
https://www.gov.pl/web/szczepimysie
Ważne! Od 2 do 24 grudnia 2021 r. wszystkie osoby, które mają wystawione e-skierowanie, mogą zaszczepić się bez wcześniejszej rejestracji.
Rejestracja na szczepienie przeciw Covid-19 dla wszystkich chętnych, którzy ukończyli 12 rok życia.
Jesteś przewlekle chory? Nie zwlekaj i zaszczep się przeciw COVID-19
Rejestracja pacjentów onkologicznych, dializowanych, po przeszczepach i mechanicznie wentylowanych rozpoczęła się 10 marca 2021 r. Szczepienia – 15 marca. Chcemy, żeby osoby przewlekle chore, które są najbardziej narażone na ciężki przebieg choroby COVID-19 lub śmierć z jej powodu, były zaszczepione jak najszybciej. Dlatego nie zwlekaj i zaszczep się przeciw COVID-19.
Jeśli jesteś pacjentem:
- dializowanym z powodu przewlekłej niewydolności nerek,
- z chorobą nowotworową, u którego po 31.12.2019 r. prowadzono leczenie chemioterapią lub radioterapią,
- z chorobą nowotworową, ale przed rozpoczęciem leczenia,
- po przeszczepach komórek, tkanek i narządów, u którego prowadzi się leczenie immunosupresyjne,
- oczekującym na przeszczep,
- poddawanym przewlekłej wentylacji mechanicznej,
– możesz się zaszczepić priorytetowo.
Kliknij tutaj i dowiedz się, na jakich zasadach odbywa się szczepienie osób przewlekle chorych.
Jak się zarejestrować na szczepienie?
Jeżeli jest już Twój etap rejestracji, masz 4 możliwości zapisu na szczepienie:
1. Zadzwoń na całodobową i bezpłatną infolinię – 989
Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL. Numer telefonu komórkowego nie jest wymagany, ale jeśli go podasz, otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców. Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.
Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie – jeśli podałeś numer telefonu – otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.
2. Zarejestruj się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl
System zaproponuje Ci pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Twojego adresu. Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie Ci pasował albo będziesz chciał zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście – będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystasz z dostępnej wyszukiwarki i wskażesz dogodną dla Ciebie datę i lokalizację.
Zaraz po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz powiadomienie SMS, a następnie ponownie przypomnimy Ci o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.
Jeśli chcesz skorzystać z tego sposobu rejestracji, musisz posiadać Profil Zaufany. Jeżeli go nie masz, skontaktuj się z infolinią NFZ 989, bezpośrednio z wybranym punktem szczepień lub skorzystaj ze wsparcia swojej przychodni.
3. Skontaktuj się z wybranym punktem szczepień
Jeżeli chcesz zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień – skontaktuj się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj.
W wybranym przez Ciebie punkcie szczepień nie znalazłeś dogodnego terminu? Zadzwoń na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą Ci znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Ciebie z terminem, który Ci pasuje.
4. Wyślij SMS
Wyślij SMS na numer 664 908 556 lub 880 333 333 o treści: SzczepimySie.
Wysyłając SMS pod jeden z wyżej wskazanych numerów (oba numery prowadzą do jednego systemu), połączysz się z systemem, który pokieruje Cię krok po kroku. Najpierw zostaniesz poproszony o przekazanie numeru PESEL, a potem o przesłanie kodu pocztowego. System zaproponuje Ci najbliższy termin na szczepienie w punkcie położonym blisko Twojego miejsca zamieszkania. Jeśli ten termin nie będzie dla Ciebie dogodny, będziesz mógł wybrać inne daty. Po zarejestrowaniu, na dobę przed szczepieniem otrzymasz SMS przypominającego o terminie i miejscu wizyty.
Ważne! Jeżeli w systemie rejestracji nie będzie wolnego terminu, do wszystkich osób, które wyślą SMS oddzwoni infolinia w chwili uruchomienia nowych terminów szczepień.
Sprawdź szczegóły dotyczące rejestracji przez SMS – kliknij.
Centrum Medyczne Gemini
ul. Młodzieżowa 35,
89-600 CHOJNICE
Telefony
52 39 740 33
52 39 674 87
rejestracjagemini@
promedchojnice.pl